Titre : | De overgang naar het nieuwe curriculum : de impact op de motivatie van de studenten KMS |
Auteurs : | Arne Vernimmen, Auteur ; Anouk Lepinoy, Directeur de thèse |
Type de document : | Thesis |
Editeur : | Brussels [Belgique] : Royal Military Academy, 2019 |
Article en page(s) : | 77 p. |
Langues: | Néerlandais |
Catégories : | |
Tags : | SSMW 154 ; Master's dissertations ; Motivation in education ; Motivation (Psychology) ; Students--Belgium--Social conditions ; Elementary school teaching ; Academic achievement |
Résumé : | Het belang van dit onderzoek sluit aan bij het streven naar een betere kwaliteit van het onderwijs. Dit wordt tevens omschreven in de “uitdagingen voor de toekomst” die generaal-majoor van het vliegwezen Lutgardis Claes, de huidige commandant van de Koninklijke Militaire School, omschrijft in haar algemene beleids- en strategische oriëntatienota: “Het onderwijs en het onderzoek moeten verder verbeterd worden. De lopende initiatieven voor een betere universitaire pedagogie en methodologie worden voortgezet. De algemene samenhang van de opleidingen wordt verder geoptimaliseerd en de lopende projecten voor leerkrachtenbegeleiding worden verder uitgewerkt.” |
Promotion : | 154 SSMW |
En ligne : | http://units.mil.intra/sites/UBDef-BUDef/_layouts/DocIdRedir.aspx?ID=UBDEF-6-22025 |
Exemplaires (1)
Code-barres | Cote | Support | Localisation | Section | Disponibilité |
---|---|---|---|---|---|
46 | 370.154 VER O | Thesis | Royal Military Academy | Bibliothèque ERM | Exclu du prêt |