Titre : | kracht van de boodschap : opvallen, overkomen en overnemen |
Auteurs : | Rijnja ; Vera De witte |
Type de document : | Books |
Editeur : | Gent [Belgique] : Wolters Kluwer, 2007 |
Article en page(s) : | 1 vol. (100 p.) |
Collection : | Communicatie dossier, ISSN 1386-3185, num. 27 |
ISBN/ISSN/EAN : | 978-90-13-04398-3 |
Langues: | Néerlandais |
Index. décimale : | 658 |
Tags : | Communicatie ; public relations (N) ; Marketing (N) |
Résumé : |
Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap aandacht krijgt, wordt opgepikt en zijn weg vindt? Wat maakt dat mensen een boodschap omarmen en doorvertellen? Dit Communicatiedossier vestigt de aandacht op het boodschappend vermogen van organisaties. Communicatie verloopt steeds meer via verschillende netwerken. Zenders zijn niet langer de beheersers, maar bieden boodschappen aan netwerken aan. En ontvangers zijn in toenemende mate niet consumenten, maar producenten. Die als de boodschap relevant is en aanspreekt, ermee aan de haal gaan binnen hun eigen netwerken. Voor communicatieprofessionals komt het er meer en meer op aan om rond de eigen organisatie een context te creëren waarin mensen bereid én in staat zijn een verhaal verder te brengen. Een boekje met visies, methoden en praktijkvoorbeelden van het werken met (kern)boodschappen bij corporate communicatie, marketingcommunicatie en beleidscommunicatie. Toepassingen uit het bedrijfsleven en overheid maken inzichtelijk dat professioneel boodschappen doen organisaties helpt gezaghebbend, transparant en onderscheidend te positioneren |
Exemplaires (1)
Code-barres | Cote | Support | Localisation | Section | Disponibilité |
---|---|---|---|---|---|
114956R | DEML 659 RIJN | Book | Royal Military Academy | Economie, management & leadership | Disponible |