Titre : | Strategische communicatie : De modellen van C |
Auteurs : | Noël Slangen |
Type de document : | Books |
Mention d'édition : | 3de opl |
Editeur : | 's Gravenhage : Sdu Uitgevers, 2009 |
Article en page(s) : | 215 p. |
ISBN/ISSN/EAN : | 978-90-5261-530-1 |
Langues: | Néerlandais |
Tags : | communicatiemanagement |
Résumé : |
Dit werk gunt u in ruim zestig modellen een blik achter de schermen van strategische communicatie. Basisbeginselen worden op een vernieuwende manier uitgelegd en in praktijkgerichte modellen gepresenteerd. Zo zijn er modellen voor het opstellen van een communicatieplan, het uitstippelen van een persstrategie en het geven van instructies voor en beoordelen van een reclamecampagne. Maar ook geavanceerde methoden komen aan bod, zoals persstrategieën om slecht nieuws te vermijden of een methode om in zes uur een crisis onder controle te krijgen. Het boek is niet alleen een praktische leidraad voor de communicatieprofessional, maar ook voor de manager die beseft dat communicatie onderdeel van hedendaags ondernemen geworden is. U vindt in 'Strategische communicatie' onder meer communicatiemodellen voor bedrijfsherstructureringen, keuzemodellen voor internetinvesteringen en modellen om ondernemingscreativiteit te stimuleren. |