Titre : | begeleiden van effectieve leerprocessen : Over interventiekunde, de waarde van weerstand en de interventiekaart als wegwijzer |
Auteurs : | Marjo Korrel |
Type de document : | Books |
Mention d'édition : | 2de dr |
Editeur : | Bilthoven : Nelissen, 2005 |
Article en page(s) : | 176 |
Collection : | PM-reeks |
ISBN/ISSN/EAN : | 978-90-244-1655-4 |
Langues: | Néerlandais |
Index. décimale : | 371.3 |
Tags : | Educatie ; Actief leerproces |
Résumé : | Dit boek geeft uitgangspunten en concrete suggesties voor het begeleiden van effectieve leerprocessen. Met dit boek kunnen begeleiders ervoor zorgdragen dat leertrajecten effectief zijn. Het model dat in het boek gepresenteerd wordt, de Interventiekaart, is toepasbaar als diagnose- en adviesmodel bij de ontwikkeling van effectieve leertrajecten. De Interventiekaart is ook te gebruiken als begeleidingsmodel tijdens leertrajecten en als richtingaanwijzer wanneer leertrajecten lijken te stagneren. Het boek sluit af met een beschouwing van begeleiding van leerprocessen als weg naar permanente educatie. 'Het begeleiden van effectieve leerprocessen' is een praktisch boek voor professionele begeleiders zoals opleiders, coaches, trainers, organisatie-adviseurs en personeelsfunctionarissen. |
Exemplaires (1)
Code-barres | Cote | Support | Localisation | Section | Disponibilité |
---|---|---|---|---|---|
21790 | 371.3 KOR B | Book | Royal Military Academy | Bibliothèque ERM | Sorti jusqu'au 08/03/2025 |