Search results
9 search for keyword(s)
'Marketing (N)' 


![]()
Books
Article on page: 448 p. Class number: 658.8 Tags: Marketing (N) Languages: Dutch ![]()
Books
Philip Kotler ; Gary Armstrong ; John Saunder ; Veronica Wong ; Frank Broere | London [United Kingdom] : Pearson | 2006Dit is de vierde editie van 'Principes van marketing', het toonaangevende marketinghandboek van Philips Kotler en Gary Armstrong, in de zeer succesvolle Europese bewerking van John Saunders en Veronica Wong. Dit boek biedt de lezer de meest comp[...]
Edition statement: 4de ed ISBN (or other code): 978-90-430-1071-9 Article on page: p. mult. Accompanying material: 1 CD-ROM Class number: 658.8 Tags: Marketing (N) Languages: Dutch ![]()
Books
Wanneer u met collega's brainstormt over de nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie is het fijn dat u kunt terugvallen op beproefde modellen. Dankzij deze modellen heeft u het geruststellende gevoel dat u geen belangrijke zaken over het hoofd zie[...]
ISBN (or other code): 978-90-5261-495-3 Article on page: 271 Class number: 658.401 2 Tags: Strategische planning ; Marketing (N) Languages: Dutch ![]()
Books
Wanneer u met collega's brainstormt over de nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie is het fijn dat u kunt terugvallen op beproefde modellen. Dankzij deze modellen heeft u het geruststellende gevoel dat u geen belangrijke zaken over het hoofd zie[...]
ISBN (or other code): 978-90-5261-495-3 Class number: 658.8 Tags: Marketing (N) Languages: Dutch ![]()
Books
De voorbije jaren is het internet geevolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven[...]
ISBN (or other code): 978-90-815163-2-7 Article on page: 223 p. Class number: 658.4 Tags: Marketing (N) ; Consumentengedrag ; Management (N) Languages: Dutch ![]()
Books
Welke mechanismen zorgen ervoor dat u ‘ja’ zegt tegen aanbiedingen waar u eigenlijk niet op zit te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van u gedaan willen krijgen? En hoe kunt u deze technieken zelf toepassen?Aan de[...]
Edition statement: 5e ISBN (or other code): 978-90-5261-715-2 Article on page: XI, 306 p. Class number: 658.85 Tags: Verkoop ; Marketing (N) ; Overtuigingskrachten (Psychologie) Languages: Dutch ![]()
Books
De Toolkit Corporate Communicatie is een unieke methode voor strategisch communicatiemanagement. Met de toolkit kunnen organisaties en instellingen een inspirerende identiteit en een sterk organisatiemerk ontwikkelen
ISBN (or other code): 978-90-13-04882-7 Article on page: 1 vol. (233 p.) Class number: 658 Tags: communicatiemanagement ; Strategische planning ; Marketing (N) ; Communicatie Languages: Dutch ![]()
Books
Rijnja ; Vera De witte | Gent [Belgique] : Wolters Kluwer | Communicatie dossier, ISSN 1386-3185 | 2007Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap aandacht krijgt, wordt opgepikt en zijn weg vindt? Wat maakt dat mensen een boodschap omarmen en doorvertellen? Dit Communicatiedossier vestigt de aandacht op het boodschappend vermogen van organisaties. Com[...]
ISBN (or other code): 978-90-13-04398-3 Article on page: 1 vol. (100 p.) Class number: 658 Tags: Communicatie ; public relations (N) ; Marketing (N) Languages: Dutch ![]()
Books
ISBN (or other code): 978-90-14-03141-5 Article on page: 164 Class number: 658.8 Tags: Marketing (N) Languages: Dutch