Search results
30 search for keyword(s)
'Marketing (E)' 


![]()
Books
ISBN (or other code): 978-0-07-137222-0 Article on page: IX, 275 p. Tags: Marketing (E) Languages: English ![]()
Books
Philip Kotler ; Gary Armstrong ; John Saunders ; Veronica Wong ; Frank Broere, Translator ; Marjolijn Van oordt, Translator | London [United Kingdom] : Pearson | 2004De derde editie van Principes van marketing biedt de lezer de meest complete en actuele inleiding in alle aspecten van moderne marketing. Met het oog op het toenemend belang van globalisering en e-business plaatsen de auteurs het marketingvak na[...]
Edition statement: 3de ed ISBN (or other code): 978-90-430-0650-7 Article on page: 975 p. Class number: 658.8 Tags: Marketing (E) Languages: Dutch ![]()
Books
Grau Landreth, Stacy, Author | 2021Successful nonprofit marketing can capture the attention of donors, volunteers, legislators, and service consumers. Recognition like this can lead to a successful organization for years to come. The second edition of Marketing for Nonprofit Or[...]
Edition statement: 2nd ed. ISBN (or other code): 978-0-19-009080-7 Article on page: VI, 225 p. Descriptors: Class number: 658.8 Tags: Nonprofit organizations ; Marketing (E) Languages: English ![]()
Books
This unique practical guide offers expert coverage of every element of library marketing and branding for all sectors including archives and academic, public and special libraries. Packed with globally-sourced case studies from thought-leaders a[...]
ISBN (or other code): 978-1-85604-806-4 Article on page: XXII, 218 p. Class number: 021.7 Tags: Branding (Marketing)--Libraries ; Libraries--Public relations ; Advertising--Libraries ; Libraries--Marketing ; Libraries ; Marketing (E) Languages: English ![]()
Books
Identification des défauts les plus flagrants du marketing, qui empêchent les entreprises de réussir sur le marché. L'auteur indique notamment la méconnaissance de l'état du marché, celle de la concurrence ou une mauvaise gestion de la communica[...]
ISBN (or other code): 978-2-84001-501-7 Article on page: 172 Class number: 381 Tags: Marketing (E) ; Strategic planning ; Education (E) ; Marketing--Management (E) Languages: French ![]()
Books
La définition de la stratégie marketing repose sur des informations collectées et analysées de façon rigoureuse, systématique et scientifique. Le " marketeur " doit pouvoir utiliser les outils de la recherche d'aujourd'hui et les adapter à sa pr[...]
Edition statement: 2nd ed. ISBN (or other code): 978-2-8041-4954-3 Article on page: 555 p. Class number: 658.8002394 Tags: Marketing (E) ; Marketing research ; Marketing--Management (E) Languages: French ![]()
Books
Jean-jaques Lambin ; Ruben Chumpitaz ; Chantal De moerloose | Malakoff Cedex [France] : Dunod | 2005Cet ouvrage est une synthèse des fondements, concepts, méthodes et applications marketing dans les marchés de consommation et les marchés industriels. Il met en évidence le rôle du marketing dans l’entreprise et dans une économie de marché, le c[...]
Edition statement: 6e éd ISBN (or other code): 978-2-10-007549-2 Article on page: XVII, 718 p. Class number: 658.802 Tags: Marketing (E) Languages: French ![]()
Books
Que feriez-vous si : un de vos produits causait un accident à l'enfant d'une vedette et les médias s'emparaient de l'affaire ? Votre politique tarifaire élitiste entrait en conflit avec les idéaux démocratiques du fondateur de l'entreprise ? Vo[...]
ISBN (or other code): 978-2-10-048882-7 Article on page: 223 p. Class number: 658.8 Tags: Marketing (E) Languages: French ![]()
Books
Philippe Kotler ; Bernard Dubois, Adapter ; Delphine Manceau, Adapter | London [United Kingdom] : Pearson | 2004Marketing management est le manuel de référence du domaine. Il présente l’intégralité des concepts et des outils du marketing de manière illustrée et pédagogique, tout en intégrant les avancées les plus récentes. Emaillé d’exemples, l’ouvrage me[...]
Edition statement: 11e éd ISBN (or other code): 978-2-7440-7040-2 Article on page: XXIX, 833 p. Class number: 658.802 Tags: Marketing (E) ; Management (E) Languages: French ![]()
Books
ISBN (or other code): 978-90-382-0298-3 Article on page: VIII, 154 Descriptors: Class number: 330 Tags: Management (E) ; Marketing (E) ; Compenserende financiering Languages: Dutch