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7 recherche sur le mot-clé 'Customer relations'
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Many organizations approach customer-centic marketing and innovating their business strategy in isolation to one another, missing groundbreaking opportunities for advancement. Customer Innovation, second edition, turns this on its head by starti[...]
Mention d'édition : 2nd ed. ISBN/ISSN/EAN : 978-0-7494-8418-7 Article en page(s) : XIII, 250 p. Index. décimale : 658.8/12 Tags : Customer relations ; Customer services ; Strategic planning Langues: Anglais Books
Gary Vaynerchuk contends that the people and companies harnessing the word-of-mouth power provided by multiplatform media -- those that can shift their outlook and operations to be more customer-aware and fan-friendly -- will pull away from the [...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-0-06-191418-8 Article en page(s) : xvi, 240 Index. décimale : 658.8/12 Tags : Customer relations ; Social media ; Internet marketing (E) ; Management (E) Langues: Anglais Books
Ontdek het hert, de kat en de leeuw in jezelf. Versterk je klantgerichte Vaardigheden. Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeil[...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-94-014-3345-7 Article en page(s) : 159 p. Index. décimale : 658.812 Tags : Customer relations--Management ; Customer relations Langues: Néerlandais Books
ISBN/ISSN/EAN : 978-1-78330-065-5 Article en page(s) : XVII, 167 p. Index. décimale : 025.5 Tags : Public services (Libraries) ; Library personnel management ; Leadership (E) ; Customer relations Langues: Anglais Books
In Scaling Up Excellence, bestselling author Robert Sutton and Stanford colleague Huggy Rao tackle a challenge that determines every organization’s success: scaling up farther, faster, and more effectively as a program or an organization creates[...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-1-84794-099-5 Article en page(s) : XVIII, 346 p. Index. décimale : 658.4/013 Tags : Organizational effectiveness ; Organizational change ; Customer relations Langues: Anglais Books
"Renverser les règles conventionnelles du management en mettant la direction au service des employés les plus proches des clients, telle est la stratégie du changement qui conduit au succès. Ce processus de transformation s'effectue à l'aide de [...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-2-35456-031-7 Article en page(s) : XI, 231 p. Catégories : Index. décimale : 658.3/152 Tags : Management--Employee participation ; Corporate culture ; Organizational change ; Customer relations ; Management (E) Langues: Français Books
Article en page(s) : 208 p. Index. décimale : 658.812 Tags : Management (E) ; Customer relations Langues: Néerlandais
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