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'Advertising' 


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Strategic Advertising Management presents a strong theoretical foundation for the development of effective marketing communication. The text then outlines how this theory can be used by managers in the development of effective marketing commun[...]
Mention d'édition : 6th ed. ISBN/ISSN/EAN : 978-0-19-883561-5 Article en page(s) : VI, 475 p. Catégories : 5.10 Recherche et politique de la communication > Processus de communication > Publicité
Index. décimale : 659.1 Tags : Strategic planning ; promotions (E) ; Advertising--Management ; communication in marketing ; Advertising Langues: Anglais ![]()
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2014 est l’année des vingt ans de la loi relative à la publicité de l’administration, adoptée le 11 avril 1994. À cette occasion, l’ouvrage fait le point sur le droit d’accès aux documents administratifs, consacré par l’article 32 de la Constitu[...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-2-8027-4731-4 Article en page(s) : 535 p. Index. décimale : 659.11 Tags : Advertising ; Advertising--Management Langues: Français ![]()
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A casebook approach to studying crisis communications means learning from the actions of those who have experienced crises. What did they expect? What actually happened? Were they prepared? What were their strategies? What were their challenges,[...]
Mention d'édition : 4th ed ISBN/ISSN/EAN : 978-0-415-88058-9 Article en page(s) : 1 vol. (XI, 383 p.) Index. décimale : 658 Tags : Crisis management ; Public relations (E) ; Advertising Langues: Anglais ![]()
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Jeff Ansell ; Jeffrey Leeson | Jossey-Bass | J-B international association of business communicators | 2010A former journalist’s tips and guidance on how to deal with traditional online media Former award-winning journalist Jeff Ansell provides a how-to guide for executives and other professionals whose high-visibility requires frequent interviews wi[...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-0-470-54394-8 Article en page(s) : 1 vol. (XIV, 229 p.) Index. décimale : 659.4 Tags : Public relations (E) ; Advertising Langues: Anglais ![]()
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Mention d'édition : rev. ed ISBN/ISSN/EAN : 978-0-8050-7403-1 Article en page(s) : XV, 416 p. Index. décimale : 659.13/.16 Tags : Television in propaganda ; Persuasion (Psychology) ; Advertising ; Public opinion Langues: Anglais ![]()
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A pour but de de´crire de fac¸on tre`s ge´ne´rale la manie`re dont l'harmonisation technique en matie`re de se´curite´ des produits se re´alise au sein de l'Union europe´enne, ses conse´quences dans les Etats membres et comment un fabricant doit[...]
Article en page(s) : 34 p. Index. décimale : 363.19/02/184 Tags : Standardization ; Advertising ; Quality of products ; European Union ; Standardization--European Economic Community countries ; Technology--International cooperation Langues: Français
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