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Fred w. Sanborn, Auteur ; Richard jackson Harris, Auteur | London [United Kingdom] : Routledge | 2019In a constantly changing media landscape, A Cognitive Psychology of Mass Communication is the go-to text for any course that examines mass communication from a psychological perspective. Now in its seventh edition, the book continues its expl[...]
Mention d'édition : 7th ed. ISBN/ISSN/EAN : 978-1-138-04627-6 Article en page(s) : X, 484 p. Catégories : Index. décimale : 302.230 19 Tags : Mass media--Psychological aspects ; Mass media--Social aspects Langues: Anglais ![]()
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Richard jackson Harris, Auteur ; Fred w. Sanborn | London [United Kingdom] : Routledge | Routledge communication series | 2014A Cognitive Psychology of Mass Communication is the go-to text for any course that adopts a cognitive and psychological approach to the study of mass communication. In its sixth edition, it continues its examination of how our experiences with m[...]
Mention d'édition : 6th ed. ISBN/ISSN/EAN : 978-0-415-53705-6 Article en page(s) : XIV, 544 p. Catégories : Index. décimale : 302.230 19 Tags : Mass media--Psychological aspects ; Mass media--Social aspects Langues: Anglais ![]()
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This book gives readers an in-depth understanding of how media affect our attitudes, thinking, and behavior. Continuing its academically rigorous yet student-friendly approach to this subject, the new edition has been thoroughly updated to refle[...]
Mention d'édition : 8e éd. ISBN/ISSN/EAN : 978-0-367-71355-3 Article en page(s) : 554 p. Catégories : 4.05 Sciences sociales > Psychologie sociale > psychologie du raisonnement
Index. décimale : 302.230 19 Tags : Mass media--Psychological aspects ; Mass media--Social aspects Langues: Anglais ![]()
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La publicité se présente comme un art, une culture, une machine à rêves. En réalité, elle façonne des besoins de consommation, véhicule les stéréotypes, alimente la course au productivisme. Etude de son pouvoir économique, de son pouvoir politiq[...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-2-912107-31-2 Article en page(s) : 155 Index. décimale : 302.4 Tags : Advertising--Psychological aspects ; Mass media--Psychological aspects ; Manipulative behavior Langues: Français
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