Class number details
Library items with class number 158.2 (26)
Add the result to your basket Make a suggestion Refine your search
Books
Psychotherapeut Jörg Berger introduceert beproefde strategieën voor de omgang met moeilijke mensen. Door de achtergrondinformatie, tips en voorbeelden uit de praktijk is dit een waardevol boek. In Hoe overleef ik moeilijke mensen? introdu[...]
ISBN (or other code): 978-90-435-4002-5 Article on page: 160 p. Descriptors: 3.15 Philosophy and ethics > Philosophy > Ideologies
4.05 Social sciences > Social psychology
4.10 Psychology > Developmental psychology > Personality development
Class number: 158.2 Tags: Personality theory ; Psychology ; Social Sciences ; Personality development Languages: Dutch Books
The bestselling authors of the classic Difficult Conversations teach us how to turn evaluations, advice, criticisms, and coaching into productive listening and learning We swim in an ocean of feedback. Bosses, colleagues, customers—but also fami[...]
ISBN (or other code): 978-0-670-92261-1 Article on page: 348 p. Class number: 158.2 Tags: Interpersonal communication ; Criticism, Personal Languages: English Books
The authors of the classic Difficult Conversations teach you how to take criticism productively in Thanks for the Feedback. We get feedback every day of our lives, from friends and family, colleagues, customers, and bosses, teachers, doctors, an[...]
ISBN (or other code): 978-0-670-92263-5 Article on page: 348 p. Class number: 158.2 Tags: Interpersonal communication ; Feedback (Psychology) ; Criticism, Personal Languages: English Books
In The Charisma Myth, Olivia Fox Cabane provides powerful advice to make absolutely anyone more charismatic. What if charisma could be taught? Charisma can be a huge asset if you're applying for a job, improving your relationships, or leading ot[...]
ISBN (or other code): 978-1-59184-594-2 Article on page: VIII, 263 p. Class number: 158.2 Tags: Charisma (Personality trait) ; Interpersonal relations Languages: English Books
The honest truth about influence: what it is, how it works and how you can do it better. Your ability to influence can spell the difference between success and failure in business: with it you can get things done, spark change and transform resu[...]
Edition statement: 1 ed. ISBN (or other code): 978-1-292-00475-4 Article on page: 201 p. Class number: 158.2 Tags: Influence (Psychology) ; Success in business Languages: English Books
Comment dire « non » à la belle-mère qui veut s’installer dans l’appartement d’en face, au patron qui vous confie une mission pendant le week-end où vous deviez fêter votre anniversaire de mariage, aux voisins qui comptent sur vous pour une réun[...]
ISBN (or other code): 978-2-02-089276-6 Article on page: 299 p. Class number: 158.2 Tags: Conflict management ; Negotiation Languages: French Books
Christian Zilocchi ; Phillipe Collas, Author of introduction, etc. | Grand-Lancy : Jouvence | Les maxi pratiques | 2007Notre société se dit de communication, mais elle est avant tout de consommation... Nous avons aujourd'hui, comme jamais dans les siècles précédents, des outils incroyables et super-efficaces pour communiquer, mais le faisons-nous vraiment et, su[...]
ISBN (or other code): 978-2-88353-545-9 Article on page: 95 p. Class number: 158.2 Tags: Communication interpersonnelle Languages: French Books
Un très grand nombre d’hommes et de femmes vivent sous l’emprise d’une personne qui exerce son contrôle en faisant appel à leurs émotions, leur empathie et leur générosité ; qui n’hésite pas à avoir recours à l’intimidation, à l’humiliation et a[...]
ISBN (or other code): 978-2-7619-1990-6 Article on page: 222 Class number: 158.2 Tags: Manipulative behavior Languages: French Books
How to Win Friends and Influence People is just as useful today as it was when it was first published, because Dale Carnegie had an understanding of human nature that will never be outdated. Financial success, Carnegie believed, is due 15 percen[...]
ISBN (or other code): 978-0-09-190681-8 Article on page: XXIV, 268 p. Class number: 158.2 Tags: Interpersonal relations ; Self-actualization (Psychology) ; Success ; Persuasion (Psychology) ; Business communication Languages: English Books
Ask the successful CEOs of major corporations, entrepreneurs, top salespeople, and pastors what characteristic is most needed for success in leadership positions, and they'll tell you-it's the ability to work with people. Some people are born wi[...]
ISBN (or other code): 978-0-7852-8874-9 Article on page: xviii, 275 p. Class number: 158.2 Tags: Interpersonal relations ; Interpersonal relations--Religious aspects--Christianity ; Interpersonal communication--Religious aspects--Christianity ; Interpersonal communication Languages: English Books
Sympathiques, séduisants, réservés ou tyranniques, les manipulateurs empruntent différentes attitudes, utilisent diverses manœuvres pour parvenir à leurs fins. Qui sont-ils ? Pour un tel comportement ? Comment faire pour s'en protéger ? L'auteur[...]
ISBN (or other code): 978-2-7619-1971-5 Article on page: 286 Class number: 158.2 Tags: Manipulative behavior Languages: French Books
Depuis un demi-siècle, les sciences comme la psychologie sociale se consacrent à l'étude des liens et réseaux amicaux jusqu'alors réservés à certaines disciplines comme la philosophie antique ou la littérature. L'auteur revisite les apports phil[...]
ISBN (or other code): 978-2-13-053908-7 Article on page: 1 vol. (127 p.) Descriptors: Class number: 158.2 Tags: Relations interpersonnelles ; Amitié ; psychologie sociale ; Communication interpersonnelle Languages: French Books
Edition statement: 16de dr. Article on page: 199 p. Descriptors: Class number: 158.2 Tags: Psychology Languages: Dutch Books
John c. Maxwell ; Jocelyne Roy, Translator | Saint-Hubert : Un Monde différent | Motivation et épanouissement personnel | 2002Etre un leader signifie travailler avec les gens, ce qui n'est pas toujours une tâche facile ! Les relations interpersonnelles peuvent être la perte ou le salut d'un leader, que ce soit dans ses activités professionnelles, paroissiales, communau[...]
ISBN (or other code): 978-2-89225-484-6 Article on page: 190 p. Class number: 158.2 Tags: Relations interpersonnelles ; Leadership (F) ; Psychologie appliquée Languages: French Books
Edition statement: 6de opl. Article on page: XI, 228 p. Class number: 158.2 Tags: Management (N) ; Adviseurs in zakendoen Languages: Dutch