Détail de l'indexation
Ouvrages de la bibliothèque en indexation 658.8 (81)

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Grau Landreth, Stacy, Auteur | 2021Successful nonprofit marketing can capture the attention of donors, volunteers, legislators, and service consumers. Recognition like this can lead to a successful organization for years to come. The second edition of Marketing for Nonprofit Or[...]
Mention d'édition : 2nd ed. ISBN/ISSN/EAN : 978-0-19-009080-7 Article en page(s) : VI, 225 p. Catégories : 6.70 Finances et commerce > Commerce > Marché > Commercialisation
Index. décimale : 658.8 Tags : Nonprofit organizations ; Marketing (E) Langues: Anglais ![]()
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Roepen dat je de beste bent, werkt niet meer. Je moet klanten binden door waardevolle en leuke informatie met ze te delen. Maar hoe pak je dat aan? Simpel: doe wat journalisten doen en deel aantrekkelijke verhalen met je publiek. Carlijn Postma [...]
Mention d'édition : 3rd ed. ISBN/ISSN/EAN : 978-94-6126-101-4 Article en page(s) : 144 p. Index. décimale : 658.8 Tags : Direct marketing (E) ; Marketing (E) ; Marketing--Management (E) Langues: Néerlandais ![]()
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#AskGaryVee showcases the most useful and interesting questions Gary has addressed on his popular show. Distilling and expanding on the podcast's most urgent and evergreen themes, Gary presents practical, timely, and timeless advice on marketing[...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-0-06-227312-3 Article en page(s) : XVIII, 362 p. Catégories : 6.70 Finances et commerce > Commerce > Marché > Commercialisation
Index. décimale : 658.8 Tags : Marketing--Miscellanea ; Entrepreneurship--Miscellanea ; Social media--Marketing. Langues: Anglais ![]()
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That you're the best, no longer works. You have to bind customers by valuable and fun information to share with them. But how do you that? Simple: do what journalists do and share attractive stories with your audience. Carlijn Palmer is the foun[...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-94-6126-101-4 Article en page(s) : 144 p. Index. décimale : 658.8 Tags : Direct marketing (E) ; Marketing (E) ; Marketing--Management (E) Langues: Néerlandais ![]()
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Mention d'édition : 2e ed ISBN/ISSN/EAN : 978-90-430-2557-7 Article en page(s) : XVIII, 372 p. Index. décimale : 658.8 Tags : Customer services ; Production management ; Industrial efficiency Langues: Néerlandais ![]()
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Découvrez le best-seller mondial du marketing dans sa nouvelle édition. Les problématiques marketing les plus actuelles • l'influence du Web 2.0 sur la pratique du marketing et sur chaque élément du mix (commerce en ligne et sur mobile, qualité [...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-2-7440-7623-7 Article en page(s) : 841 p. Index. décimale : 658.8 Tags : Marketing--Management (E) Langues: Français ![]()
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Every few years a book—through a combination of the author’s unique voice, storytelling ability, wit, and insight—simply breaks the mold. Bill Bryson’s A Walk in the Woods is one example. Richard Feynman’s “Surely You’re Joking, Mr. Feynman!” is[...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-0-307-46085-1 Article en page(s) : 1 vol. (xviii, 268 p.) Index. décimale : 658.8 Tags : Marketing (E) ; Competition Langues: Anglais ![]()
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Michel Chevalier ; Pierre louis Dubois | Paris : Presses Universitaires de France | Que sais-je? | 2009Définitions des principales notions de la communication d'entreprise et de ses méthodes et outils : marketing direct, prix premium, lead user, marque, analyse Swot, marketing mix, etc
ISBN/ISSN/EAN : 978-2-13-057048-6 Article en page(s) : 1 vol. (127 p.) Index. décimale : 658.8 Tags : marketing (F) Langues: Français ![]()
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De collectieve behoefte van mensen om helden te verheerlijken is ook van toepassing op merken. Met die stelling neemt de auteur ons mee in een heel andere benadering van marketing dan we gewoon zijn. Er is een verband tussen Moeder Theresa en [...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-90-8679-182-8 Article en page(s) : 173 p. Index. décimale : 658.8 Tags : Marketing (N) Langues: Néerlandais ![]()
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In The Long Tail, Chris Anderson offers a visionary look at the future of business and common culture. The long-tail phenomenon, he argues, will "re-shape our understanding of what people actually want to watch" (or read, etc.). While Anderson p[...]
Mention d'édition : Rev. and updated ed ISBN/ISSN/EAN : 978-1-4013-0966-4 Article en page(s) : 1 vol. (XII, 267 p.) Index. décimale : 658.8 Tags : Internet marketing (E) ; Market segmentation ; Marketing--Technological innovations Langues: Anglais ![]()
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Caroline Thierry ; André Thomas ; Gérard Bel | Hoboken (New Jersey) [United States] : Wiley publisher | Control systems, robotics and manufacturing series | 2008
ISBN/ISSN/EAN : 978-1-84821-090-5 Article en page(s) : XII, 346 Index. décimale : 658.8 Tags : Production management Langues: Anglais ![]()
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L'ouvrage présente une vision innovante, simple, compréhensible et opérationnelle du marketing en symbiose avec une économie libérable et une entreprise cherchant à tenir compte des intérêts de ses divers acteurs (les parties prenantes) : les co[...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-2-7298-2976-6 Article en page(s) : 478 Index. décimale : 658.8 Tags : marketing (F) ; Gestion Langues: Français ![]()
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Direct Marketing. Praktijkboek is een boek voor mensen uit de praktijk, geschreven door mensen uit de praktijk. Bekende direct marketing professionals geven tips en adviezen over bijna 200 uiteenlopende thema's, verspreid over verschillende rubr[...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-90-209-6554-4 Article en page(s) : 199 Index. décimale : 658.8 Tags : Direct marketing (E) Langues: Néerlandais ![]()
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Philip Kotler ; Gary Armstrong ; John Saunder ; Veronica Wong ; Frank Broere | London [United Kingdom] : Pearson | 2006Dit is de vierde editie van 'Principes van marketing', het toonaangevende marketinghandboek van Philips Kotler en Gary Armstrong, in de zeer succesvolle Europese bewerking van John Saunders en Veronica Wong. Dit boek biedt de lezer de meest comp[...]
Mention d'édition : 4de ed ISBN/ISSN/EAN : 978-90-430-1071-9 Article en page(s) : p. mult. Accompagnement : 1 CD-ROM Index. décimale : 658.8 Tags : Marketing (N) Langues: Néerlandais ![]()
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Contents :Creating blue oceans -- Analytical tools and frameworks -- Reconstruct market boundaries -- Focus on the big picture, not the numbers -- Reach beyond existing demand -- Get the strategic sequence right -- Overcome key organizational hu[...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-1-59139-619-2 Article en page(s) : 1 vol. (xv, 240 p.) Index. décimale : 658.8 Tags : Market segmentation ; New products Langues: Anglais