Détail de l'indexation
Ouvrages de la bibliothèque en indexation 302.230 19 (3)
Ajouter le résultat dans votre panier Faire une suggestion Affiner la recherche
Books
This book gives readers an in-depth understanding of how media affect our attitudes, thinking, and behavior. Continuing its academically rigorous yet student-friendly approach to this subject, the new edition has been thoroughly updated to refle[...]
Mention d'édition : 8e éd. ISBN/ISSN/EAN : 978-0-367-71355-3 Article en page(s) : 554 p. Catégories : 4.05 Sciences sociales > Psychologie sociale > psychologie du raisonnement
Index. décimale : 302.230 19 Tags : Mass media--Psychological aspects ; Mass media--Social aspects Langues: Anglais Books
Fred w. Sanborn, Auteur ; Richard jackson Harris, Auteur | London [United Kingdom] : Routledge | 2019In a constantly changing media landscape, A Cognitive Psychology of Mass Communication is the go-to text for any course that examines mass communication from a psychological perspective. Now in its seventh edition, the book continues its expl[...]
Mention d'édition : 7th ed. ISBN/ISSN/EAN : 978-1-138-04627-6 Article en page(s) : X, 484 p. Catégories : Index. décimale : 302.230 19 Tags : Mass media--Psychological aspects ; Mass media--Social aspects Langues: Anglais Books
Richard jackson Harris, Auteur ; Fred w. Sanborn | London [United Kingdom] : Routledge | Routledge communication series | 2014A Cognitive Psychology of Mass Communication is the go-to text for any course that adopts a cognitive and psychological approach to the study of mass communication. In its sixth edition, it continues its examination of how our experiences with m[...]
Mention d'édition : 6th ed. ISBN/ISSN/EAN : 978-0-415-53705-6 Article en page(s) : XIV, 544 p. Catégories : Index. décimale : 302.230 19 Tags : Mass media--Psychological aspects ; Mass media--Social aspects Langues: Anglais