Détail de l'indexation
Ouvrages de la bibliothèque en indexation 658.812 (4)

![]()
Books
Ontdek het hert, de kat en de leeuw in jezelf. Versterk je klantgerichte Vaardigheden. Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeil[...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-94-014-3345-7 Article en page(s) : 159 p. Index. décimale : 658.812 Tags : Customer relations--Management ; Customer relations Langues: Néerlandais ![]()
Books
Six Sigma has become a widely recognized strategic tool to improve business performance and profitability. Many books cover basic Six Sigma concepts, but none detail the most critical element of its improvement methodology: performance measureme[...]
Index. décimale : 658.812 Tags : Management (E) ; Total quality management Langues: Anglais ![]()
Books
ISBN/ISSN/EAN : 978-90-5261-416-8 Article en page(s) : 162 Index. décimale : 658.812 Tags : Management (N) ; public relations (N) ; Klantenservice Langues: Néerlandais ![]()
Books
Article en page(s) : 208 p. Index. décimale : 658.812 Tags : Management (E) ; Customer relations Langues: Néerlandais