Détail de l'auteur
Auteur John Hattie |
Documents disponibles écrits par cet auteur (4)
Ajouter le résultat dans votre panier Faire une suggestion Affiner la recherche
Books
Het baanbrekende boek Visible Learning van John Hattie bevat de resultaten van meer dan vijftien jaar onderzoek waarbij miljoenen leerlingen zijn betrokken. Daarnaast bevat het de grootste verzameling van evidence-based onderzoek over wat feitel[...]
Mention d'édition : 5th ed. ISBN/ISSN/EAN : 978-94-6118-204-3 Article en page(s) : 320 p. Catégories : Index. décimale : 370.15/23 Tags : Teaching--Methodology ; Lesson planning ; visual learning ; Classroom management Langues: Néerlandais Books
John Hattie ; Gregory Yates ; Anne-marie Dogger-stigter ; Frans Collignon | Vlissingen : Bazalt Educatieve Uitgaven | 2015Leren zichtbaar maken met de kennis over hoe wij leren legt dit uit. Het zet uiteen wat de belangrijkste principes en strategieën van het leren zijn. John Hattie bouwt in dit boek voort op de inzichten uit Visible Learning (Leren zichtbaar maken[...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-94-6118-213-5 Article en page(s) : 424 p. Catégories : Index. décimale : 370.152 3 Tags : Thought and thinking ; Learning, Psychology of. ; Classroom management ; visual learning ; Visual learning--Ability testing ; Simulated environment (Teaching method) Langues: Néerlandais Books
De impact van Leren zichtbaar maken’ (Visible Learning) van John Hattie bevat het resultaat van onderzoek waarbij miljoenen leraren en leerlingen betrokken waren en dat gebaseerd is op de synthese van meer dan 800 meta-analyses. Deze synthese wo[...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-94-6234-239-2 Article en page(s) : 547 p. Catégories : Index. décimale : 370.152 3 Tags : Effective teaching ; Learning ; Lesson planning ; visual learning Langues: Néerlandais Books
John Hattie ; Anne-marie Dogger-stigter ; Marcel Bogaarts ; Frans Collignon | Vlissingen : Bazalt Educatieve Uitgaven | 2013Het baanbrekende boek Visible Learning van John Hattie bevat de resultaten van meer dan vijftien jaar onderzoek waarbij miljoenen leerlingen zijn betrokken. Daarnaast bevat het de grootste verzameling van evidence-based onderzoek over wat feitel[...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-94-6118-173-2 Article en page(s) : 320 p. Catégories : Index. décimale : 370.152 3 Tags : Learning ; visual learning ; Lesson planning ; Effective teaching Langues: Néerlandais