Titre : | Free publicity : Het genereren van redactionele aandacht |
Auteurs : | Sander Schroevers |
Type de document : | Books |
Editeur : | Gent [Belgique] : Wolters Kluwer, 2005 |
Article en page(s) : | 1 vol. (75 p.) |
Collection : | Communicatie Memo, num. 40 |
ISBN/ISSN/EAN : | 978-90-13-03036-5 |
Langues: | Néerlandais |
Index. décimale : | 659.1 |
Tags : | Publiciteit |
Résumé : |
Free publicity is meer dan persberichten versturen. Het is een strategie om regelmatig in de media aanwezig te zijn. Een goed persbeleid beïnvloedt de naamsbekendheid en de merkbeleving, veelal tegen een fractie van de prijs van adverteren. Daardoor is free publicity ook zo geschikt voor organisaties die niet over ongelimiteerde marketingbegrotingen beschikken. Dankzij de vele adviezen en checklists kunt u met deze Communicatie Memo direct aan de slag |
Exemplaires (1)
Code-barres | Cote | Support | Localisation | Section | Disponibilité |
---|---|---|---|---|---|
114967R | DEML 659 SCHR | Book | Royal Military Academy | Economie, management & leadership | Disponible |