Auteursfiche
Auteur Philip Kotler |
Beschikbare documenten van deze auteur (8)
Het resultaat aan je mandje toevoegen Doe een suggestie De zoekopdracht beperken
Books
Identification des défauts les plus flagrants du marketing, qui empêchent les entreprises de réussir sur le marché. L'auteur indique notamment la méconnaissance de l'état du marché, celle de la concurrence ou une mauvaise gestion de la communica[...]
ISBN/ISSN/EAN: 978-2-84001-501-7 Artikel op pagina: 172 Indexering: 381 Tags: Marketing (E) ; Strategic planning ; Education (E) ; Marketing--Management (E) Talen: Frans Books
Philip Kotler ; Gary Armstrong ; John Saunder ; Veronica Wong ; Frank Broere | London [United Kingdom] : Pearson | 2006Dit is de vierde editie van 'Principes van marketing', het toonaangevende marketinghandboek van Philips Kotler en Gary Armstrong, in de zeer succesvolle Europese bewerking van John Saunders en Veronica Wong. Dit boek biedt de lezer de meest comp[...]
Uitgave: 4de ed ISBN/ISSN/EAN: 978-90-430-1071-9 Artikel op pagina: p. mult. Bijlage: 1 CD-ROM Indexering: 658.8 Tags: Marketing (N) Talen: Nederlands Books
ISBN/ISSN/EAN: 978-2-7440-6078-6 Artikel op pagina: 434 p Indexering: 658.8 Tags: Biotechnology Talen: Frans Books
Philip Kotler ; Gary Armstrong ; John Saunders ; Veronica Wong ; Frank Broere, Traducteur ; Marjolijn Van oordt, Traducteur | London [United Kingdom] : Pearson | 2004De derde editie van Principes van marketing biedt de lezer de meest complete en actuele inleiding in alle aspecten van moderne marketing. Met het oog op het toenemend belang van globalisering en e-business plaatsen de auteurs het marketingvak na[...]
Uitgave: 3de ed ISBN/ISSN/EAN: 978-90-430-0650-7 Artikel op pagina: 975 p. Indexering: 658.8 Tags: Marketing (E) Talen: Nederlands Books
Reflecting the most recent, relevant information in the field, this best-selling text forms a conceptual and practical foundation for marketing in nonprofit organizations. Its coverage encompasses the entire marketing process, providing valuable[...]
Uitgave: International ed., 6th ed ISBN/ISSN/EAN: 978-0-13-122792-7 Artikel op pagina: VII, 536 p. Tags: Industrial management Talen: Engels Books
ISBN/ISSN/EAN: 978-2-84211-062-8 Artikel op pagina: 251 Indexering: 658.8 Tags: marketing (F) Talen: Frans Books
Uitgave: 6th ed Artikel op pagina: XXI, 776 p. Talen: Engels Books
Uitgave: 1ste dr., 2de opl. Artikel op pagina: XI, 308 p. Talen: Nederlands