Titre : | strijd om het curriculum : Onderwijssociologische perspectieven op inhoud, vorm en zeggenschap |
Auteurs : | Wiel Veugelers, Rédacteur scientifique ; Rie Bosman, Rédacteur scientifique |
Type de document : | Books |
Editeur : | Leuven : Garant, 2005 |
Article en page(s) : | 170 |
ISBN/ISSN/EAN : | 978-90-441-1827-8 |
Langues: | Néerlandais |
Index. décimale : | 306.43 |
Tags : | Educatie ; Sociologie (N) |
Résumé : |
De strijd om het curriculum is een bundel van acht artikelen waarin de uitwerking van de input van de 15e onderwijssociologische conferentie 2003. De titel verwijst naar het centrale thema van de conferentie. De artikelen gaan in op het gegeven dat er volop onderwijsvernieuwing plaats vindt onder de noemer van competentiegericht onderwijs. Twee thema's lopen als rode draad door de artikelen heen: De inhoud van onderwijsvernieuwingen. De aanpak van onderwijsvernieuwingen en de centrale rol van de docent. |
Exemplaires (1)
Code-barres | Cote | Support | Localisation | Section | Disponibilité |
---|---|---|---|---|---|
21799 | 306.43 VEU S | Book | Royal Military Academy | Bibliothèque ERM | Disponible |