Détail de l'indexation
Ouvrages de la bibliothèque en indexation 021.7 (4)
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Books
It’s often hard to juggle promoting a library’s e-resources effectively at the same time as building basic visibility within the community it serves. Useful for librarians at any type of institution, this How-To-Do-It Manual guides readers throu[...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-1-55570-889-4 Article en page(s) : XXI, 177 p. Index. décimale : 021.7 Tags : Libraries--Special collections--Electronic information resources ; Libraries--Marketing ; Electronic information resources--Marketing ; Libraries--United States--Handbooks, manuals, etc. Langues: Anglais ![]()
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This unique practical guide offers expert coverage of every element of library marketing and branding for all sectors including archives and academic, public and special libraries. Packed with globally-sourced case studies from thought-leaders a[...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-1-85604-806-4 Article en page(s) : XXII, 218 p. Index. décimale : 021.7 Tags : Branding (Marketing)--Libraries ; Libraries--Public relations ; Advertising--Libraries ; Libraries--Marketing ; Libraries ; Marketing (E) Langues: Anglais ![]()
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Jean-philippe Accart, Directeur de publication | Villeurbanne : Presses de l'enssib | Boîte à outils | 2010Ouvrage portant sur les enjeux de la communication des bibliothécaires et des professionnels de l'information à destination des décideurs (élus municipaux, régionaux, décideurs politiques, etc.). Propose des conseils méthodologiques, des exemple[...]
ISBN/ISSN/EAN : 978-2-910227-84-5 Article en page(s) : 1 vol. (176 p.) Index. décimale : 021.7 Tags : Libraries--Public relations ; Libraries--Communication systems Langues: Français ![]()
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Article en page(s) : 121 p. Index. décimale : 021.7 Langues: Français